یه خونه مهربونی

یه خونه مهربونی

 

 

دلم گرمه

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که میخواند مرا با انکه میداند گنهکارم

دلم گرم است میدانم

بدون لطف او تنهای تنهایم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

شنبه 2 دی 1391برچسب:,

|
 

نویسندگان

بابا مامان

 

لینک دوستان

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 16756
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

www.loxblog.com/fs/mouse/028.ani